خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می‌دهد؛

سیل در سیستان مهار شد/ پایان تخلیه آب 9 روستای گرفتار سیلاب تا دو روز آینده

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۴۳۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با ترمیم سیل بند نیاتک ، سیل در منطقه سیستان مهار شد و اقدامات لازم برای تخلیه آب از 9 روستای درگیر سیلاب آغاز شد .

عبدالرحمن شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پس از ترمیم سیل بند نیاتک راه‌های ورود سیلاب به روستاهای منطقه سیستان مسدود شد .

وی افزود: پس از حصول اطمینان از عدم ورود آب به روستاهای منطقه سیستان، تخلیه آب از 9 روستای گرفتار در سیلاب آغاز شد و تا 2 دوروز دیگر این آب به صورت کامل تخلیه می شود و مردم به خانه هایشان بر می گردند.

شهنوازی خاطر نشان کرد: افرادی که در چادر های اسکان اضطراری هستند امروز و فردا به مدارس منتقل می شوند تا زمین خانه‌هایشان خشک شده و به خانه برگردند.

وی افزود: خوشبختانه 3 روستای دیگری که در حصار سیل قرار گرفته بودند با ترمیم سیل بند نیاتک در شرایط عادی قرار دارند .

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در پایان گفت: هم اکنون تمامی نیروهای پزشکی، دستگاه های اجرایی مرتبط، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سپاه، نیروهای جهادی و مردمی، هلال احمر و ... در منطقه حاضر بوده و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان و تخلیه آب روستاها هستند و بزودی شرایط به حالت عادی بر می‌گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز