خبرگزاری کار ایران

راشکی خبر داد:

ارسال دومین محموله جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به مناطق سیل‌زده غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۶۵۹

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: دومین محموله کمک های غیر نقدی این استان به مناطق سیل‌زده غرب کشور ارسال شد.

به گزارش ایلنا، راشکی گفت: این محموله شامل هزار سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون ریال است که از موجوی انبار هلال احمر استان به مناطق سیل زده ارسال شد.

وی ادامه داد: روغن، کنسرو مواد غذایی، تن ماهی، قند و شکر، حبوبات ، ماکارانی از جمله  اقلام سبدهای غذایی ارسالی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های امداد و نجات این نهاد در استان در آماده باش بسر می‌برند تا در صورت نیاز به مناطق سیل زده اعزام شوند.

راشکی گفت: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با یک فروند بالگرد به  اهواز اعزام شده است.

وی بیان کرد: نخستین محموله کمک‌های غیر نقدی مردم سیستان و بلوچستان چند روز گذشته به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین کمک‌های غیر نقدی خود را به شعب جمعیت هلال احمر شهرستان اهدا کنند تا جهت تسکین آلام سیل زدگان استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز