خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان:

بارش برف ارتفاعات زاهدان و خاش را سفید پوش کرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۲۲۰

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارش برف ارتفاعات زاهدان و خاش را سفید پوش کرد به طوری که بیشترین بارش های اندازه گیری شده در حومه تفتان ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، محمود دیانتی اظهار داشت: تا ساعت 6:30 دقیقه امروز بیشترین مقدار برف اندازه گیری شده از ایستگاه‌های استان مربوط به تمندان خاش در حومه کوه تفتان با 8 سانتیمتر بوده است.

وی با بیان اینکه ایستگاه های ترشاب، کوشه و سنیپ خاش نیز بین 4 تا 5 سانتیمتر برف اندازه گیری کرده اند، افزود: از ایستگاه های کلات سیاه، خیرآباد بالا و میرآباد در شهرستان زاهدان نیز بارش برف گزارش شده که بیشترین میزان آن با سه سانتیمتر مربوط به نواحی غرب زاهدان بوده است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در باره میزان بارش های این سامانه گفت: تا صبح امروز بیشترین بارش ثبت شده از این سامانه در شهرستان زاهدان مربوط به ایستگاه بارانسنجی میرآباد به 16.5 میلیمتر بوده است.

دیانتی تصریح کرد: به طور کلی تاکنون از 13 ایستگاه بارانسجی زاهدان گزارش باران داشته ایم که میزان بارش‌ها در سه ایستگاه بین 15 تا کمتر از 17 میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: در ایستگاه سینوپتیک فرودگاهی زاهدان نیز تا کنون 3.4 میلیمتر و مرکز تحقیقات هواشناسی کاربردی سیستان و بلوچستان واقع در بلوار خلیج فارس زاهدان 8.3 میلیمتر باران ثبت شده است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا اواسط وقت امروز شرایط برای ریزش رگبار باران، رعد و برق و در نقاط سردسیر برف وجود دارد، افزود: با توجه به تضعیف سامانه بارشی، میزان ریزش های امروز خفیف برآورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز