خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان :

مدارس ما هنوز با استانداردها و شاخص‌های کشوری فاصله دارد/ استقبال از بخش خصوصی برای کمک به مدارس اما به یک شرط

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۸۰

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تامین سیستم‌های گرمایشی و مقاوم سازی مدارس با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علی‌موهبتی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به حادثه تلخ آتش‌سوزی در یکی از مدارس زاهدان گفت: موضوع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و مقاوم‌سازی مدارس از جمله کارهای مهم در حوزه آموزش و پرورش است که به جد باید پیگیری شود تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

احمد علی موهبتی نقش مهم آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در جامعه را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: اگر هر ارگانی بتواند متولی و حامی یک مدرسه در سراسر استان سیستان و بلوچستان بشود دیگر مشکلی در زمینه آموزش و پرورش در این استان نخواهیم داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین مهارت آموزی سبک زندگی و فنی و حرفه‌ای در مدارس و ایجاد فضا برای خود‌کفایی را از مهم‌ترین راههایی دانست که به پیشرفت نظام آموزشی و تربیت جوانان و اشتغال آنان کمک می‌کند.

وی گفت: اگر در مدرسه‌ای این ظرفیت وجود دارد که به تنهایی یا با استفاده از بخش خصوصی به دانش‌آموزان سایر مدارس، آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای و کاربردی بدهد؛ ما از این طرح استقبال می کنیم مشروط بر اینکه با برنامه‌ریزی مدون و منطبق بر اهداف عالیه آموزش و پرورش باشد.

استاندار در پایان خاطرنشان کرد: سال های گذشته اقدامات خوبی توسط  خیرین مدرسه ساز در راستای گسترش و کیفی سازی فضاهای آموزش و پرورش در استان انجام شده اما هنوز با میانگین شاخص‌های کشوری فاصله داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز