خبرگزاری کار ایران

شیرانی به ایلنا خبر داد:

گروه "سوچن" موفق به دریافت تاییدیه "صنایع خلاق و فرهنگی" از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۴۲۴

مدیرعامل شرکت توسعه هنر و فناوری مکران اکسون گفت: گروه "سوچن" موفق به دریافت تاییدیه "صنایع خلاق و فرهنگی" از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

مینا شیرانی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شرکت سوچن(شرکت توسعه هنر و فناوری مکران اکسون) از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری که در حوزه طراحی،تولید و عرضه صنایع دستی فعالیت می کند، موفق شد به عنوان اولین شرکت در استان سیستان و بلوچستان تاییدیه " صنایع خلاق و فرهنگی" از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کند.

 شیرانی افزود: عنوان "صنایع خلاق و فرهنگی" معادل عنوان دانش بنیانی برای شرکت هایی است که در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: "سوچن" فعالیت خود را با رویکرد کارآفرینی اجتماعی از ابتدای سال 1396 آغاز کرد. این شرکت هنر بنیان با هدف اجرای ایده های جدید و خلاقانه دپارتمان تحقیق و نوآوری صنایع دستی استان را راه اندازی و در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان  مستقر شد.

وی اذعان داشت: "سوچن" با اولویت قراردادن تجاری سازی وبرند سازی محصولات صنایع دستی سیستان و بلوچستان ، فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه در  بخش های ایده پردازی،طراحی،نیاز سنجی بازار،تولید،بسته بندی،تولید محتوا،مارکتینگ و فروش داشته است.

 همچنین با هدف ایجاد درآمد برای زنان روستایی پروسه ایده پردازی تا فروش در این مجموعه به شکلی برنامه ریزی شده که با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های زنان روستاهای مختلف استان سیستان و بلوچستان تولید تمامی محصولات در روستاها انجام شود. 

لازم به ذکر است که برند سوچن موفق شده از ابتدای امسال محصولات خود را به 12 کشور در اروپا و آمریکا صادر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز