خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان مطرح کرد:

کاهش تعرفه‌های آب و برق و انتقال آب از دریا دو مطالبه جدی مردم سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۱۶۶

رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: کاهش تعرفه های آب و برق و انتقال آب از دریا دو مطالبه جدی مردم سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نعیم امینی فرد در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های بزرگ زیربنایی شبکه انتقال برق منطقه ای سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر نیرو در فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح ۷ پروژه بزرگ زیربنایی شبکه انتقال برق منطقه ای سبب خوشحالی مردم و مجمع نمایندگان مردم خواهد بود.

امینی فرد خاطرنشان کرد: مسئله انتقال آب از دریای عمان یا همان مکران، یکی از خواسته‌های‌مردم است که امیدواریم تدابیر ویژه ای در راستای تحقق این امر صورت گیرد. 

وی افزود: عدم وابستگی به منابع خارجی یکی از مزیت هاست و ما ظرفیت استفاده از سواحل مکران را در اختیار داریم و امیدواریم اقدامات لازم برای استفاده از این ظرفیت برای حل مشکلات بی آبی و مشکلات برق در سیستان استفاده شود .

وی با اشاره به فقر نسبی تولید برق در استان خاطر نشان کرد: متاسفانه تولید برق در استان نیازمند منابع خارج از استان است و انتظار داریم اقدامات جدی در پروژه های برق رسانی به استان صورت گیرد.

امینی فرد خاطر نشان کرد: ۳۰ درصد آب شرب استان مشکل دارد و باید برنامه ریزی های جدی در راستای حل این مشکلات انجام شود.

وی با اشاره به خشکسالی های بی سابقه در سیستان و بلوچستان گفت:  کاهش آسیب‌های خشکسالی در استان نیازمند اهتمام جدی در حل مشکلات آب و برق در استان است.

وی در پایان گفت: کاهش تعرفه های آب و برق و انتقال آب از دریا از جمله مطالبات مردم سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز