خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی مونسان؛

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۰۶

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی حکمی از سوی دکتر مونسان ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور، دکتر علیرضا جلال زایی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان منصوب شد. 

وی پیش از این به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مشغول به خدمت بود. 

جلال زایی عضویت هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، ریاست دانشگاه آزاد و بین‌الملل چابهار، ریاست دانشگاه پیام نور ایرانشهر، سرپرست و مسئول راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی شعبه مسقط کشور عمان و رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد واحد زاهدان را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین مدیرکل دانشجویی منطقه 14، رئیس کمیته انضباطی منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان، مشاور برنامه ریزی شهری شهردار مرکزی زاهدان، طراح مبلمان شهری، مجری بیش از ده‌ها طرح عمرانی (طرح هادی روستایی) در استان و عضو فعال بسیج اساتید استان از دیگر سوابق کاری جلال زایی است.

از سوابق پژوهشی وی نیز می‌توان به مدرسی دانشگاه های آزاد، دولتی، پیام نور و نیز مجری طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی و ارائه کننده بیش از ده ها مقاله علمی در سطح کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز