خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی استان خبرداد:

کاهش 21 درصدی تصادفات فوتی در طرح نوروزی پلیس سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۳۵۴

جانشین‌انتظامی استان‌سیستان و بلوچستان از افزایش 16 درصدی حجم مسافرت‌های نوروزی و کاهش 21 درصدی تصادفات فوتی در طرح نوروزی پلیس استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ" احمد طاهری" با اشاره به تردد 3 میلیون و 302 هزارو 697 دستگاه انواع خودروها در سطح محورهای مواصلاتی استان، اظهار داشت: آمار خودروهای ورودی به استان از تاریخ 23 اسفند 96 تا هم اکنون 173 هزارو 328 است که این بیانگر رشد 16 درصدی حجم مسافرت های نوروزی به این استان است.

وی افزود: با وجود افزایش 16 درصدی ترددها در سطح جاده‌های استان خوشبختانه امسال شاهد کاهش 21 درصدی تصادفات فوتی در سطح استان بودیم که این امر نشان از ارتقاءفرهنگ ترافیکی شهروندان و مسافران نسبت به سال های گذشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به کاهش 13 درصدی تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیان داشت: با همکاری سایر نهادهای امدادی تلاش مضاعفی را در خدمت رسانی به مسافران نوروزی در طرح نوروزی امسال انجام دادیم تا گردشگران سفری ایمنی را در این استان تجربه کنند. 

وی تاکید کرد: در اجرای طرح نوروزی پلیس استان با استقرار پاس های پیاده و انجام گشت های هدفمند و همچنین تمهیدات انتظامی و ترافیکی و کنترل مجرمان سابقه‌دار توانست وقوع سرقت ها را به میزان 15 درصد کاهش دهد و نسبت به بازه زمانی سال قبل موفق تر عمل کند. 

سرهنگ طاهری اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارکنان در طول طرح شاهد کاهش 39 درصدی جرایم خشن در سطح استان بودیم که این نشان از عزم جدی کارکنان در کنترل جرایم در سال جدید دارد. 

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: همکاری شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی کمک شایانی به پلیس در برقراری امنیت و نظم و انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات داشت که این امر ستودنی و قابل ستایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز