خبرگزاری کار ایران

تذکر جدی استاندار به برخی فرمانداران:

هیچ کوتاهی را در راستای تامین منافع مردم نمی پذیرم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۹۲۴

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به برخی فرمانداران گفت: در راستای تامین منافع مردم، هیچ کوتاهی را نمی پذیرم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید دانیال محبی در بازدید سرزده از وضعیت خدمات‌رسانی و عملکرد ستادهای خدمات سفرهای نوروزی تعداد دیگری از شهرستان‌های استان، خطاب به برخی از فرمانداران که بی‌انگیزه و کوتاهی در وظایف دارند یا کشیک‌های نوروزی آنان در سطح شهرستان حضور نداشتند، گفت: در جهت تامین منافع مردم هیچ توجیه و خطایی را نمی‌پذیرم.

وی عملکرد ستادهای نوروزی در برخی مناطق را ضعیف ارزیابی کرد و اظهار داشت: بنده باید جوابگوی مردم باشم، از این رو اهل معامله با هیچ فرد یا جریانی نیستم و کوتاهی و خطاهایی که باعث تضییع حقوق مردم شود را به هیچ وجه نخواهم پذیرفت.

استاندار خطاب به فرمانداران و مسئولان با بیان اینکه هرگونه کم‌کاری، خیانت به مردم و انقلاب است، تصریح کرد: قبول کردن مسئولیت برای خدمت به مردم است و عرصه خدمتگزاری نباید محدود به ساعت و زمان خاصی باشد و تعطیلات نمی‌شناسد.

گفتنی است؛ در جریان بازدید سرزده استاندار از ستادهای خدمات سفرهای نوروزی در یکی از شهرستان‌های استان، جانشین فرماندار و کشیک نوروزی شهرستان حضور نداشتند که باعث تذکر جدی وی به مسئولان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز