خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش امید به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۷۱۹

معاون‌گردشگری سیستان و بلوچستان‌گفت: امید به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان افزایش یافته و این نگاه محصول تلاش‌های صورت گرفته دستگاه‌های مختلف، رسانه‌ها، بخش خصوصی و باور مردم به توسعه بر محور گردشگری است.

مجتبی میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت : با توجه به پایان عملیات ساختمانی و تجهیز  یک واحد هتل آپارتمان در زاهدان،  مراحل صدور پروانه بهره برداری، نرخ نامه و تعیین نام در حوزه گردشگری سیستان و بلوچستان در حال تکمیل است و پس از طی شدن مراحل قانونی لازم، این واحد به مجموعه تاسیسات گردشگری استان افزوده خواهد شد .

این مسئول ادامه داد: 2 هتل و یک هتل آپارتمان در چابهار پس از تکمیل مراحل ساختمانی و تجهیز ، مراحل صدور پروانه بهره برداری را طی می کنند و قبل از نوروز ۹۷ به مجموعه تاسیسات گردشگری استان افزوده خواهند شد.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان از افتتاح ۱۵ واحد بومگردی در ایام دهه فجر خبرداد و افزود : ۸۰ واحد بوم گردی دیگر که متقاضی راه اندازی در روستاهای سیستان و بلوچستان هستند در مرحله ایجاد، تکمیل ، تجهیز و صدور پروانه بهره برداری هستند که سعی خواهد شد با مشارکت فعال مردم بخش اعظم این پروژه ها قبل از نوروز ۹۷ به تاسیسات گردشگری استان افزوده شود.

میرحسینی گردشگری را راه حل بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی امروز جامعه دانست و افزود: با بهره برداری از سایر تاسیسات گردشگری در سطح استان در ایام دهه مبارک فجر و قبل از نوروز ۹۷ شامل مجتمع های گردشگری چند منظوره در زابل ، اقامتگاه های بوم گردی، سفره خانه سنتی در زاهدان، هتل، هتل آپارتمان و... در آستانه نوروز شاهد افزایش تاسیسات گردشگری و ارتقاء سطح خدمات به گردشگران خواهیم بود.

وی اعلام کرد: یکی از ارکان جذب و ماندگاری گردشگران برای ثروت آفرینی و کسب درآمدهای اقتصادی، مقوله اقامت گردشگران در مناطق مختلف روستایی و شهری استان است که روند رو به رشدی را طی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز