خبرگزاری کار ایران

افتتاح نخستین جشنواره تجسمی فجر سیستان و بلوچستان در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۳۱۴

نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر سیستان و بلوچستان همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر در نگارخانه موزه منطقه ای جنوب شرق زاهدان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا،مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این جشنواره همزمان با دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی تهران برپا شده است.

حسین مسگرانی افزود: این جشنواره مجموعه‌ای از آثار 10 نفر از اساتید برجسته و پیشکسوت سیستان و بلوچستان در رشته‌های عکاسی، تصویرگری عکس و خوشنویسی است. 

وی تصریح کرد: از هر کدام از این هنرمندان پنج اثر دریافت کردیم اما با توجه به ظرفیت نگارخانه موزه جنوب شرق در مجموع 30 اثر در معرض نمایش گذاشته شد.

وی اظهار داشت: اثر هنرمند سیستانی علی راشکی که در دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به عنوان سفیر سیستان و بلوچستان پذیرفته شده نیز در این نگارخانه در معرض دید عموم قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این نمایشگاه همه روزه از هفت صبح تا ساعت 18 پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.

بنا براین گزارش،  نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر سیستان و بلوچستان از 12 تا 27 بهمن در محل نگارخانه موزه جنوب شرق در زاهدان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز