خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد:

ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از 6 هزار نفر از شهروندان

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۱۴

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از ارائه خدمات مشاوره ای به 6 هزار و 124 نفر در 10 ماهه اول سال 96 در مراکز مشاوره سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "رضا عامری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه آگاهی دادن به خانواده ها راز تحکیم بنیان خانواده است، اظهار داشت: اگر چه خانواده یک نهاد اجتماعی کوچک است ولی شرط بقای آن ایمان و وجود عشق و محبت در آن است. 

این مقام انتظامی، رسالت وجودی مشاوران در مراکز مشاوره و واحد های مددکاری اجتماعی کلانتری ها را آگاهسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری، 6 هزار و 124 نفر از خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری پلیس بهره مند شده اند. 

سرهنگ عامری با اشاره به اینکه خدمات مشاوره ای به 596 نفر در مرکز مشاوره آرامش و 5 هزار و 528 نفر نیز در واحد های مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح استان ارائه شده است، خاطر نشان کرد: از تعداد کل پرونده هایی که به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح حوزه استحفاظی ارسال شده است 80% این پرونده ها منجر به سازش و مصالحه شده است. 

وی با اشاره به مصالحه 80 درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری این فرماندهی از ابتدای سال جاری تاکنون، یاد آور شد: تلاش ها و پیگیری های مداوم مشاوران انتظامی در مواجهه با مسائل اجتماعی و فرهنگی هر روز بیشتر از گذشته نمود پیدا می کند. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیتان و بلوچستان در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با توسعه و تقویت واحد اجتماعی کلانتری های سطح استان و شناسایی و بکارگیری کارشناسان مجرب و مرتبط با این حوزه، شاهد کاهش آسیب ها، معضلات و مشکلات خانواده ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز