خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان:

نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان در زاهدان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۸۸۸

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به همت دفتر بانوان و خانواده استانداری و با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان از 16 بهمن به مدت یک‌هفته در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مریم پویا امروز در «کارگروه تخصصی بانوان و خانواده» که در استانداری برگزار شد، افزود : این نمایشگاه با رویکرد شناسایی پتانسیل های بالقوه زنان استان در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی ، همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

 وی اهداف برگزاری این نمایشگاه را زمینه سازی موثر برای اشتغال و کارآفرینی بانوان فعال، تقویت مشارکت و تعامل بین دستگاهی، تقویت بنیه اقتصادی خانواده ها، فرهنگ سازی و نقش آفرینی در عرصه های اقتصاد و فرهنگ در خانواده برشمرد . 

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری بهره گیری مطلوب از ظرفیت های نهفته کارآفرینان استان ، گسترش فرهنگ زندگی به سبک ایرانی و اسلامی، ترویج فرهنگ کار و اصلاح الگوی مصرف ، فراهم آوردن مکانی برای گرد هم آمدن بانوان کارآفرین و به اشتراک گذاشتن تجربه های مفید و ارزنده در زمینه اشتغال را از دیگر اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

 پویا اظهارداشت: تقدیر از برگزیدگان نمایشگاه، برگزاری کارگاه های آموزشی و آیین های فرهنگی وسنتی استان،ایجاد زمینه عرضه و ارائه دستاوردهای زنان در دستگاههای دولتی و بخش خصوصی،اجرای برنامه های جذاب برای کودکان با محوریت کانون پرورش فکری و دایرنمودن غرفه هایی با فعالیت های جذاب و مفید مانند ارائه خدمات و اطلاعات طب سنتی و داروهای گیاهی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

وی خواستار بهره مندی از تجارب موفق و ارزنده دستگاههای اجرایی استان در برگزاری این نمایشگاه در حوزه اشتغال و کارآفرینی بانوان مستعد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز