خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

سرقت 80 درصد کابل‌های مخابراتی در سراوان/ ایجاد مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت برای مردم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۵۲۱

معاون شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه 80 درصد کابل های مسی مخابراتی در حوزه سراوان در زمان کمتر از 24 ساعت به سرقت می روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اختلال در آنتن دهی تلفن همراه و پوشش شبکه اینترنتی دهستان پسکوه از توابع شهرستان سراوان سبب نارضایتی بسیاری از مردم این دهستان و روستاهای اطراف آن شده است.

ولی الله حیدری در پاسخ به گلایه‌های مردم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متاسفانه سرقت کابل‌های مسی پوشش شبکه اینترنت و آنتن دهی دهستان پسکوه و شهرستان سراوان را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه 80 تا 90 درصد کابل‌های مسی ارتباطی پسکوه به سرقت رفته اند، اذعان داشت: برای حل مشکلات ارتباطی دهستان پسکوه با شهرها و روستاهای اطراف آن 10 کیلومتر فیبر نوری با هزینه هر متر 50 هزار تومان اجرا شده است که متاسفانه بازهم کابل های آنها به سرقت رفته است .

وی افزود: متاسفانه کابل‌های ارتباطی در کمتر از 24 ساعت به سرقت می‌روند و ماندگاری ندارند که این یکی از معضلات پیش‌روی شرکت مخابرات برای پوشش شبکه اینترنت و آنتن شهرستان‌های حوزه سراوان و پسکوه است.

حیدری در پایان از مردم خواست تا با همکاری و صیانت از کابل های ارتباطی در اجرای شبکه اینترنت و آنتن دهی لازم و تسهیل ارتباطات ،همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریعتر مشکل ارتباط دهی حوزه شهرستان سراوان مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز