خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف بیش از 4 میلیارد از اراضی ملی در چابهار

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۳۳۳

فرمانده انتظامی استان از انهدام شبکه زمین خواری و رفع تصرف یکهزار و 600 متر مربع زمین به ارزش 4 میلیارد و 480 میلیون ریال در چابهار خبر داد.

سردار محمد قنبری در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای انجام وظایف کنترلی و نظارتی پلیس امنیت عمومی و به دنبال اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت شبکه ای از عوامل و متصدیان یک شرکت در شهر چابهار در خصوص زمین خواری و انجام معاملات غیرقانونی اراضی دولتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت . 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام یک سری کار اطلاعاتی، فردی سودجو که در قالب بنگاه و مشاور املاک اقدام به تنظیم و صدور مدارک غیرقانونی خرید و فروش اراضی و ترغیب شهروندان بی بضاعت در جهت خرید اراضی مذکور و ساخت و ساز غیرمجاز در جهت رونق کسب و کار خود می کردند، شناسایی شد. 

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی یک نفر از این افراد سودجو در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با زمین خوران و افراد سودجو که به اراضی ملی دست درازی می کنند برخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز