خبرگزاری کار ایران

انجام اقدامات تشخیصی-درمانی برای دانشجوی بستری در بیمارستان علی (ع) زاهدان

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۹۸۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمامی اقدامات تشخیصی -درمانی لازم برای دانشجوی پزشکی بستری در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان ، انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنادر چند روز اخیر یک دانشجوی پزشکی به علت کاهش سطح هوشیاری ، تب و تشنج به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) منتقل شده و روند درمان این بیمار در دستور کار این بیمارستان قرار گرفته است.

 در جلسه علمی که روز گذشته  با حضور رئیس دانشگاه، معاون آموزشی، رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) و رئیس دانشکده پزشکی برگزار شد؛ خلاصه شرح حال، نتایج معاینات، آزمایشات و سایر اقدامات پاراکلینیکی انجام شده که تا کنون برای بیمار که یک دانشجوی پزشکی است،مطرح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این جلسه گفت: بعد از اینکه خانواده این دانشجو، ایشان را به بیمارستان منتقل کرده اند، اقدامات تشخیصی و درمانی بر اساس آخرین معیارهای علمی انجام شده است که خوشبختانه این امر رضایت و قدردانی والدین محترم ایشان را نیز به دنبال داشته است. 

محمودرضا میری افزود: بسیاری از اقدامات تشخیصی و درمانی که برای این بیمار انجام شده در ساعات و روزهای تعطیل آخر هفته بوده است. 

وی با اشاره به ضرورت حفظ حریم شخصی بیمار، این امر را از ضروریات و محورهای اصلی حرفه پزشکی و پرستاری برشمرد، و گفت: متاسفانه برخی از رسانه‌ها برنامه درمانی برای این بیمار ارائه داده  و به نوعی مدعی شده اند که این بیمار باید به خارج از استان منتقل شود، این در حالی است که انتقال بیماران بر اساس نظام ارجاع و با توجه به شاخص های علمی صورت می گیرد و در این مورد خاص هم تاکید اینجانب بر این بوده است که با توجه به اصول نظام ارجاع، و در صورت لزوم، هماهنگی های مربوط به انتقال بیمار توسط دانشگاه انجام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز