خبرگزاری کار ایران

از نیمه دوم سال ۹۴ تاکنون انجام شد؛

1000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۸۹۹

استاندار سیستان و بلوچستان از سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی در سیستان و بلوچستان توسط بخش‌خصوصی از نیمه دوم سال 94 تاکنون خبر داد .

به گزارش ایلنا، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از بیمارستان فوق تخصصی 96 تختخوابی "دی" که توسط بخش خصوصی بومی استان در زاهدان ساخته می‌شود، اظهار کرد : 1000 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی در 3 تا 4 پروژه بزرگ در این استان سرمایه‌گذاری شده است که این میزان سرمایه گذاری با بودجه پروژه های عمرانی خرد استان برابری می کند.

علی اوسط هاشمی بیان داشت: خوشحالیم که بخش خصوصی استان به این مرحله از اشتیاق و تمایل رسیده که در استان خود منشاء اثر توسعه و خیر باشد.

وی اظهار داشت: با تغییر نگاه‌ها به بخش خصوصی در استان ، آینده توسعه این منطقه قطعا متفاوت از امروز خواهد بود.

استاندارسیستان وبلوچستان مرتفع نمودن بخشی از نیازهای مردم استان توسط سرمایه گذاران بومی را نشانه تغییر فضای استان به سمت رشد و توسعه عنوان کرد .

توجیه اقتصادی سرمایه گذاری خصوصی در استان

هاشمی  با  تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این استان توجیه اقتصادی دارد، گفت : موجب افتخار است که با توجه به رویکرد کلان دولت تدبیر و امید به استان ، بخش خصوصی نیز توان خود را در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی در منطقه به نمایش گذاشته است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با حمایت دولت از این قبیل پروژه ها که در ابتدای مسیر هستند، تا جایی که مقدور است در ادامه مسیر نیز هیچ مانعی برای رشد و شکوفایی آنها وجود نخواهد داشت.

وی افزود: هم اکنون دو بیمارستان با سرمایه بخش خصوصی در استان در حال ساخت است.

استاندار  اضافه کرد: کارفرمایان بومی از توان نیروهای بومی و خدمات مصرفی داخل استان در پروژه‌ها و طرح ها استفاده کنند.

گفتنی است بیمارستان فوق تخصصی "دی" که کلنگ ساخت آن قریب دو ماه گذشته با حضور استاندار به زمین زده شد، امروز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این بیمارستان با 20 هزار متر مربع زیربنا در 9 طبقه طی سه سال ساخته خواهد شد و یک سال زمان برای تجهیز نیاز دارد.

300 میلیارد تومان منابع مالی برای ساخت این بیمارستان پیش‌بینی شده است که سهم بخش خصوصی 30 در صد است و باقیمانده آن با دریافت وام از صندوق توسعه ملی تامین می شود.

شایان ذکر است، این بیمارستان فوق تخصصی که در افق بلند مدت به 200 تخت قابل افزایش است دارای بخش‌های جراحی عمومی، جراحی زنان، گوش ، حلق و بینی، جراحی فک و صورت، ارتوپدی، مغز و اعصاب، داخلی اطفال، رادیولوژی ،اورژانس، چشم پزشکی و غیره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز