خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار خبرداد:

برگزاری همایش ملی فرصت‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در چابهار

رئیس دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار از برگزاری همایش ملی فرصت‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در این شهر بندری خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری– صنعتی چابهار، علی‌اصغر تباوار با بیان این مطلب اظهار داشت: همایش ملی فرصت‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در سواحل مکران با محورهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در روزهای 4 و 5 آذرماه امسال در این دانشگاه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار گفت: محورهای ویژه این همایش کارآفرینی سواحل مکران، سرمایه‌گذاری سواحل مکران و کارآفرینی دریا محور هستند که علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را با محورهای یاد شده به دبیرخانه همایش واقع در تراس بهشت، دانشگاه بین‌المللی چابهار ارسال کنند.

وی افزود: مهلت ارسال چکیده مقالات 15 مهرماه، ارسال اصل مقالات به دبیرخانه 15 آبان ماه 95 به دبیرخانه همایش و ثبت نام در همایش 25 آبان ماه سال جاری است.

وی تصریح کرد: دانشگاه بین‌المللی وابسته به سازمان منطقه آزاد چابهار در 15 رشته و در مقاطع کارشناسی پیوسته، ناپیوسته و کارشناسی‌ارشد دانشجو تربیت می‌کند.

کد خبر : ۳۸۹۸۷۹