خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی کشور:

موسسان مدارس غیر دولتی خیرین مدرسه‌دار هستند

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۱۱۳

مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی کشور گفت : خیرین مدرسه ساز ، بناهای آموزشی را احداث می کنند اما موسسان مدارس و مراکز غیر دولتی عهده دار مدرسه داری بدون دریافت کمک‌های دولتی هستند .

به گزارش ایلنا از زاهدان، مجتبی زینی وند در جلسه شورای نظارت موسسان مدارس غیر دولتی در دبیرستان غیر دولتی راه هدایت برگزار شده بود، اظهار کرد: طرح خرید خدمات آموزشی برای دانش‌آموزان کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای را در سبد خانواده ها قرار نمی دهد .

زینی وند طرح خرید خدمات آموزشی را یکی از جلوه های بارز خدمت به قشر محروم بدون تمکن مالی عنوان کرد و از برخی اظهار نظر ها و بهره برداری های سیاسی ، از طرح مذکور انتقاد کرد .

مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی کشور خاطر نشان کرد : موضوع تاسیس مدارس غیر دولتی، از سال 67 با مصوبه مجلس و تایید شورای محترم نگهبان قانون اساسی در حال اجراست و از سفارشات موکد حضرت امام و تاییدات مقام معظم رهبری است .

وی تصریح کرد : هر جایی که انحصار دولتی در آن حوزه سایه افکنده است ، پیامد آن رکود و کاهش رقابت بوده است .

زینی وند با اشاره به اینکه بروز رقابت در بخش غیر دولتی جلوه خاصی دارد، اظهار داشت : در آموزش و پرورش با رقابت سالم به دنبال ارتقای کیفیت در بخش های مختلف هستیم .

مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی کشور در پایان سخنان خود گفت : با توسعه مدارس غیر دولتی در راستای رضایت بخشی مردم قدم بر خواهیم داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز