خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان خبر داد:

طرح تحویل سیم کارت رایگان به دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۵۴

به مناسبت روز دانشجو و به منظور فراهم کردن امکان ارتباط برای دانشجویان طرح تحویل سیم کارت رایگان به دانشجویان در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان وبلوچستان گفت: به مناسبت روز دانشجو و به منظور فراهم کردن امکان ارتباط برای دانشجویان طرح تحویل سیم کارت رایگان به دانشجویان در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان اجرا می‌شود.

محمود رضا رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در محل برپایی نخستین نمایشگاه‌های دستاورد‌های پژوهشی و فناوری دستگاه‌های اجرایی استان افزود: دانشجویان به عنوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های ملت همواره مورد توجه بوده‌اند، دانشجویی دوران ماندگاری است که تفکر، اندیشه ورزی و پویایی از مولفه‌های اصلی آن است.

وی اضافه کرد: اهمیت این قشر اثرگذار جامعه از سویی و نیاز ارتباطی این عزیزان از سوی دیگر ما را بر آن داشته است که به مناسبت روز دانشجو، اقدام لازم برای به پی ریزی و اجرای این طرح را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی در زاهدان برگزار می‌شود، مخابرات استان سیستان وبلوچستان دارای ۴ غرفه است.

رضایی تصریح کرد: هر یک از دانشجویانی که سیم کارت تلفن همراه ندارند و نیازارتباطی دارند می‌توانند با مراجعه به غرفه‌های شرکت مخابرات استان سیستان وبلوچستان با ارائهٔ کارت ملی نسبت به دریافت سیم کارت مربوطه اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان وبلوچستان بیان کرد: سیم کارت‌های ارایه شده به دانشجویان گرامی در‌‌ همان مکان و بلافاصله فعال می‌شود که این مهم تا به حال با این سرعت عمل انجام نشده است.

رضایی عنوان کرد: دانشجویان گرامی تا پایان هفتهٔ جاری فرصت دارند که با حضور در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان که درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی در زاهدان برگزار می‌شود، از این طرح استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز