خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تشریح کرد:

آخرین اتفاقات حوزه راه استان / زاهدان - نهبندان هم دوبانده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۱۳

قرار داد قطعه نخست محور زاهدان - نهبندان از سه راهی " دشتک " به سمت " نهبندان " که به تازگی پیمانکار آن مشخص شده منعقد و تجهیز کارگاه در این منطقه آغاز شده است.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: قرار داد این قطعه به مبلغ ۲۷ میلیارد تومان است که حدود ۸۰۰ هزار تومان آن نیز تا کنون تخصیص یافته است.

«ابوالفضل باقرنیا» صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «ایلنا» در زاهدان با بیان این مطلب اظهار کرد: طول قطعه نخست این محور ۲۰ کیلومتر است و در طول سنوات اعتبارات پیش بینی شده برای ساخت آن از سوی دولت اختصاص می‌یابد.

عضو شورای فنی سیستان و بلوچستان در ادامه از تکمیل طرح مطالعاتی باند دوم «سفیدابه» به «نهبندان» نیز خبر داد و گفت: این طرح به کمیسیون تصویب پروژه‌های راه و شهرسازی استان تحویل داده شده است ولی به علت اینکه کمیسیون چند ایراد فنی به آن داشته است دو باره برای رفع نقس برگشت خورده است.

«باقرنیا» همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار «ایلنا» در مورد اینکه آخرین پیشرفت فیزیکی دو بزرگراه زاهدان - زابل و بم – زاهدان چقدر است، افزود: قطعه نخست بزرگراه زاهدان - زابل تا کنون بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته. قطعه هفت این بزرگراه نیز نزدیک به اتمام است و حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عضو شورای توسعه و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بزرگراه زاهدان - بم نیز در قطعه نخست ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، البته این قطعه تقریباً تمام شده، ۱۰ کیلومتر پایانی هم قیر قبل آسفالت آن ریخته شده است و با تامین قیر به زودی آن هم آسفالت می‌شود.

قائم مقاوم وزیر راه و شهرسازی در مورد قطعات دوم و سوم این پروژه نیز گفت که هر کدام بیش از ۳۰ کیلومتر پیشرفت فیزیکی دارند و به سرعت کار پیش می‌رود.

وی افزود: با وجود پایین بودن تخصیص‌های امسال کار به خوبی پیش رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز