خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان:

مظلومیت و ضعف رسانه استان قرار نیست به ارثبماند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۵

هیچ کس جایگاه خوب را برای استان هدیه نمی‌کند، باید آنچه مد نظر است و استان نیاز دارد را گرفت.

«محمود دولت کردستانی» در اختتامیه چهارمی جشنواره فیلم عمار در سرای شهید «عالی» زاهدان اظهار کرد: باید از همین حالا برای سال آینده این جشنواره نشست و برنامه ریزی کرد. از‌‌ همان زاویه‌ای که مد نظر است تا بصیرت افزایی شود، باید کار شود.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» از زاهدان، مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بیش از استان‌های دیگر نیاز به بصیرت افزایی دارد، گفت: یکی از شهرهای ما را تنگه احد ایران می‌دانند، این یعنی شرایط برای کار فرهنگی باید بیش از سایر استان‌ها باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی را انسان‌های پاک سیرتی به رهبری امام(ره) رقم زدند که معجزه قرن شد، افزود: انقلاب باید ادامه پیدا کرده و معرفی شود. موضوع، صدور انقلاب است و این صدور نیز از راه هنر میسر می‌شود.
عضو شورای اداری سیستان و بلوچستان در ادامه با قرائت بخش‌هایی از سوره فرقان، به هشدار خداوند در مورد تبعیت نکردن پیامبر اکرم(ص) از کفار اشاره کرد و گفت: سه نوع جهاد در این بخش وجود دارد، جهاد کبیر، صغیر و اکبر، جهاد کبیر را به عنوان سلاح تبلیغات و کار فرهنگی معرفی می‌کند.
کردستانی افزود: اگر «عمار» در بین تمامی اصحاب پیامبر «عمار» شد، به دلیل این بود که جهاد کبیر و صغیر را درست اجرا کرد.
او در ادامه با انتقاد از اینکه چرا جشنواره عمار بعد از گذشت دو سال در سیستان و بلوچستان آغاز شد، افزود: با وسعت استان اینکه تنها دو دوره از جشنواره عمار در سیستان و بلوچستان برگزار شده، نشان از کوتاهی ماست.
«کیخا» دبیر افتخاری این جشنواره نیز در ادامه با بیان اینکه، «عمار» در ۱۵۰ نقطه از سیستان و بلوچستان اکران داشته است، اظهار کرد: اینکه فرودگاه زاهدان در ۱۵ روز متوالی فیلم‌های عمار را اکران کرده است، امری بی‌نظیر و کم نظیر در کشور است.
وی افزود: اگر جنگ ما «گنج» است، اعتقاد داریم که یکی از عرصه‌هایی که قرار است گنج را استخراج کند، سینما و فیلم است.
دبیر افتخاری این جشنواره با ضعیف خواندن سینمای ایران در به تصویر کشاندن ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: سینما و رسانه ما آن طوری که انتظار بود، در ۳۴ سال گذشته عمل نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز