خبرگزاری کار ایران

در ده ماهه نخست امسال صورت گرفت:

کشف ۴۰ تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان

کد خبر : ۱۴۰۶۱۲

در ده ماهه نخست امسال نیروی انتظامی با ۲۴۶۰ عملیات، ۴۰ تن مواد مخدر از قاچاق چیان در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط کرده است.


ایلنا: عضو کمیسیون مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۰ ماهه اخیر نیروی انتظامی در قالب دوهزار و ۴۶۰ عملیات، ۴۰ تن مواد مخدر را کشف و ضبط کرده است. در این رابطه ۱۴ نفر قاچاق چی به هلاکت رسیده و ۱۷۴۹ نفر نیز دستگیر شده اند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا "، سرهنگ " رضا ناظری " در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر استان در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از مجموع ۲۴۶۰ مورد عملیات انجام شده برای کشف این مقدار مواد مخدر، ۱۹ مورد به درگیری مسلحانه انجامیده است که ۱۴ نفر قاچاقچی به هلاکت رسیده و ۱۷۴۹ نفر نیز دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲۰۰ خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف و ۳۱ باند بزرگ منهدم شده است، افزود: در حوزه درمان در مدت یاد شده، هشت مرحله معتادین پرخطر در قالب ۳۶۰ نفر معتاد دستگیر و برای درمان به کمپ های ترک اعتیاد استان منتقل شده اند.

ناظری در بخش دیگری از سخنانش به شرایط ایستگاه های بازرسی بین راهی استان اشاره کرد و گفت: ۹ ایستگاه بازرسی مصوب شورای تامین در استان وجود دارد که برخی از آنها به لحاظ امکانات نیاز به تجهیز دارند.

این عضو کمیسیون مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ایستگاه های بازرسی نصرت آباد و کنارک به استان هرمزگان را نیازمند به توسعه امکانات دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز