خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری جشنواره موسیقی فجر از ۲۵ بهمن در زاهدان

کد خبر : ۱۴۰۶۱۱

برای نخستین بار از ۲۵ بهمن تا دوم اسفند سال جاری جشنواره موسیقی فجر در تالار اشراق زاهدان برگزار می شود.


ایلنا: برای نخستین بار جشنواره موسیقی فجر ۲۵ بهمن تا دوم اسفند در تالار اشراق زاهدان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این جشنواره با اجرای موسیقی هنرمندان استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زاهدان، " عباس دانشی " با بیان این مطلب اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در زمستان امسال میزبان دو بخش دیگر از جشنواره فجر و نمایشگاه سراسری کتاب نیز خواهد بود.

وی زمستان ۹۲ را برای سیستان و بلوچستان به بهار فرهنگ توصیف کرد و گفت: امیدوار است تا عرصه هنر و رویدادهای هنری همواره در این استان به خوبی بدرخشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه موسیقی و ادبیات سیستان و بلوچستان را دارای قدمت طولانی خواند و افزود: هنرمندان این استان سخنان جذابی برای ارائه به دنیا دارند.

" دانشی " در بخش دیگری از سخنانش به رویکرد جدید وزارت ارشاد در مورد دیپلماسی فرهنگی و هنری اشاره و عنوان کرد: هنرمندان سیستان و بلوچستان می توانند در سرزمین های دوردستی که اقوام مهاجر بومی حضور دارند ایفای نقش کنند.

مدیرکل ارشاد با اذعان به ناراضی بودن از عملکرد هنری گذشته سیستان و بلوچستان، تصریح کرد که امیدوار است تا در دولت تدبیر و امید حمایت های جدی تر مسئولان را شاهد باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز