خبرگزاری کار ایران

برگزاری یادواره 146 شهید کارمند در سیستان و بلوچستان برای اولین بار

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۵۷۹

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با روز قشر بسیج کارمندان یادواره 146 شهید کارمند استان سیستان و بلوپستان در تالار فردوسی زاهدان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار حسن نکوئی،  در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز قشر بسیج کارمندان و هفته دولت در حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل در زاهدان برگزار شد، گفت: با عنایت به لزوم تبیین رویکردهای تحولی و برنامه های محوری بسیج ادارات و کارمندان در کارآمد سازی نظام اداری و کمک به تحقق دولت اسلامی، برنامه های محوری بسیج ادارات و کارمندان در هفته قشر از دوم شهریور ماه آغاز و تا هستم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این هفته بیش از ۲۰ عنوان برنامه محوری در سطح استان اجرا می شود که عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، برگزاری میزهای خدمت جهادی عمومی و تخصصی، برگزاری دوره های طرح ولایت، برگزاری رزمایش جهادگران، نشست جهاد تبیین، برگزاری یادواره ۱۴۶شهید کارمند استان را از مهم تربن برنامه های اجرایی این سازمان در سطح ادارات استان خواهد بود.

 نکوئی برگزاری مجمع مربیان با سرمربیان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری اردوهای پیشرفت و آبادانی، توزیع بسته های معیشتی و اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند، افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان، برگزاری یادواره شهدا کارمند و تجلیل از پیشکسوتان را از دیگر برنامه های اجرایی این سازمان در طول هفته برشمرد.

نکوئی ادامه داد: افتتاحیه رزمایش گروه های جهادی در استان کرمان با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار می شود.

این مسئول تصریح کرد: الگو سازی میز های خدمت جهادی به صورت شناسایی محلات و با همکاری بسیج مساجد و محلات اجرا می شود.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان تصریح کرد: امسال برای نخستین بار در استان یادواره شهدا کارمند به صورت تجمیعی برگزار و از تندیس شهدا نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز