خبرگزاری کار ایران

سیستان و بلوچستان در ردیف برترین مراکز فضای مجازی بسیج کشور قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۷۵۴

سیستان و بلوچستان در ردیف برترین مراکز فضای مجازی بسیج کشور قرار گرفت، همچنین بسیجیان این استان ۴ عنوان برتر حوزه رسانه و فضای مجازی را کسب کردند.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که شب گذشته برگزار شد، ضمن معرفی برگزیدگان این رویداد ملی، بخش های مختلف فعال در سازمان فضای مجازی بسیج کشور معرفی و فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش وحید مافی از قزوین، نیره شفیعی پور از یزد و حبیب پیران از سیستان و بلوچستان به عنوان برترین پایگاه های اطلاع رسانی کشور معرفی شدند.

حمید خوش خو از استان خراسان رضوی، مهرداد پارسافر از استان سیستان و بلوچستان و محمد رمدانی از استان گلستان عنوان برترین مراکز تولیدات تخصصی فضای مجازی بسیج را به خود اختصاص دادند.

محمد امین ایزد پناه از بوشهر، محمد امین بامری از استان سیستان و بلوچستان و اعظم امانی از خراسان شمالی به عنوان برترین اینفلوئنسر شبکه اجتماعی توئیتر در کشور معرفی و تقدیر شدند.

در بخش برترین مراکز استانی سازمان فضای مجازی بسیج، محمدهادی طهرانی مقدم، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان به عنوان دومین مدیر استان برتر در سطح کشور شناخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز