خبرگزاری کار ایران

قبولی ۱۰۰ درصدی دانش آموزان مجتمع آموزشی دانشگاه دریانوردی چابهار در کنکور ۹۲

کد خبر : ۱۱۴۱۸۹

مدیر مجتمع آموزشی مدارس وابسته به دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از قبولی ۱۰۰ درصدی درصدی دانش آموزان مجتمع دانش آموزی این دانشگاه در دانشگاه‌های بر‌تر کشور در سال جاری خبر داد.

مدیر مجتمع آموزشی مدارس وابسته به دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از قبولی ۱۰۰ درصدی درصدی دانش آموزان مجتمع دانش آموزی این دانشگاه در دانشگاه‌های بر‌تر کشور در سال جاری خبر داد.
به گزارش ایلنا، ناصر درخشانی افزود: خوشبختانه با خدمات آموزشی که در این چند سال از طریق همکاری با موسسات آموزشی معتبر به دانش آموزان این مجتمع آموزشی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ارائه شده، درصد بالایی از دانش آموزان این مجتمع در دانشگاه‌ها و رشته‌های معتبر همانند پزشکی، دانپزشکی، مهندسی برق، عمران و مهندسی مکانیک قبول و این روند نیز رو به افزایش می‌باشد.
وی تصریح کرد: این مهم سبب شده تا امسال دانش آموزان دختر و پسر این مجتمع آموزشی بیشترین قبولی را در رشته‌های پزشکی در دانشگاه‌های بر‌تر کشور کسب کنند.
مدیر مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار تاکید کرد: این مجتمع با رویکرد سیستمی و داشتن فرایند مستمر و پویا علاوه بر تغییر سرنوشت افراد محروم روستایی، موجبات تحقق اهداف عالیه دانشگاه در راستای تربیت نیروهای متخصص و با استعداد بومی فراهم می‌آورد که از مصادیق مختلف آن ارایه فعالیت‌های بشردوستانه است.
درخشانی یادآور شد: از ۳۲ دانش آموز پسر و ۲۵ دانش آموز دختر این مجتمع آموزشی که در کنکور سراسری سال ۹۲ شرکت داشته‌اند تمامی آن‌ها با بهره‌مندی از دبیران مجرب، مشاوره‌های علمی و آموزشی تخصصی صورت گرفته توسط مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، توانسته‌اند به این موفقیت بزرگ در عرصه علمی و آموزشی دست پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه در تحلیل‌های آموزشی به این نتیجه رسیده‌ایم که اکثر سوالات کنکور از پایه‌های دوم و سوم مقطع متوسطه انتخاب می‌شود و برهمین اساس نیز برنامه ریزی هدفمندی را برای تمرکز بر این پایه‌های انجام دادیم که بطور حتم در سال آینده شاهد قبولی بالاتری نسبت به سالهای گذشته در کنکور سراسری خواهیم بود.
مدیر مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار مهم‌ترین فعالیت‌های آموزشی و پرورشی این مجتمع را شامل دعوت از دبیران مجرب از تهران، برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و کلاس‌های کنکور، برگزاری اردهای علمی در تعطیلات نوروز ۹۲، آنالیز آزمونهای برگزار شده توسط مشاورین مجرب، برشمرد که این برنامه‌ها در پیشبرد اهداف علمی این مجتمع نقش مهمی ایفا می‌کند.
درخشانی بکارگیری ایده‌ها و طرح‌های نو، فراهم نمودن امکاناتی همانند تجهیز کلاس هوشمند برای پایه چهارم و همچنین استفاده از نرم افزارهای معتبر و علمی انتخاب رشته را از دیگر عوامل موفقیت دانش آموزان این مجتمع در قبولی کنکور ۹۲ عنوان کرد.
وی یادآور شد: برگزاری آزمون‌های ماهیانه مدرسه محور و آزمون‌های مرحله‌ای و جامع سنجش نیز از دیگر برنامه‌های مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار می‌باشد که با استقبال گستره دانش آموزان همراه بوده و می‌تواند در تقویت پایه درسی آنان نقش مهمی داشته باشد.
مدیر مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خاطر نشان کرد: در مجموع نیز بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر در مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار مشغول به تحصیل قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز