خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار:

۳۰ اختراع از سیستان و بلوچستان در جشنواره ملی «علم تا عمل» شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۳۸

برای شرکت در جشنواره ملی علم تا عمل ۳۰ طرح تجاری و اختراع در دبیرخانه استانی این جشنواره در سیستان و بلوچستان انتخاب شده است.

ایلنا: مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور نخبگان گفت: برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان پس از داوری ۸۵ طرح تجاری و اختراع ثبت نام شده نخبگان استان برای شرکت در چهارمین جشنواره ملی «علم تا عمل»، ۳۰ طرح توسط دبیرخانه استانی برگزیده شد.

سید محسن کالوندی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان مطلب بالا اظهار کرد: داوری‌ها به گونه‌ای انجام شده تا طرح‌هایی در سطوح بالا که شانس انتخاب در جشنواره ملی را دارند برگزیده شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال‌های گذشته هیچ شرکت کننده‌ای از سیستان و بلوچستان در این جشنواره شرکت نکرده‌اند، افزود: شرکت ۳۰ طرح تجاری و اختراع از سیستان و بلوچستان در این جشنواره طی امسال موجب شگفتی همه کار‌شناسان و شرکت کنندگان در این جشنواره شده است.

مشاور استاندار در ادامه از دیدار تعدادی از نخبگان استان با مقام معظم رهبری خبر داد و افزود: چند روز گذشته جمعی از نخبگان استان مفتخر به دیدار با مقام معظم رهبری شدند، ایشان در این دیدار بر ضرورت حفظ و گسترش شتاب علمی کشور تاکید کردند.

کالوندی در بخش دیگری از سخنان خود بر عزم و اراده دولت برای حمایت از پژوهشگران کشور اشاره و تصریح کرد: بنیاد ملی نخبگان برای حمایت از نخبگان فعال شده و ظرفیت‌های فراوانی برای گسترش علم و فناوری در آن دیده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز