خبرگزاری کار ایران

ثبت 15 تعاونی در 9 ماهه نخست امسال در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۶۱۸

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زاهدان گفت: بیش از ۱۵۶۳ شرکت تعاونی در این شهرستان به ثبت رسیده که از این تعداد ۵۹۶ شرکت تعاونی فعال است.

 علیرضا بیک در گفت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و گو  با خبرنگار ایلنا  با بیان اینکه ایجاد تعاونی فرصتی برای ظرفیت سازی در حوزه تولید و اشتغال است، اظهار داشت: تعاونی یک فرصت است که سلایق متفاوت را برای انجام کارهای بزرگ دور هم جمع می کند و اگر این تفکر را در جامعه بتوان نهادینه کرد،کارهای مهمی می شود انجام داد.

وی افزود : در صورتی که تعاونی های شهرستان با هم تعامل داشته باشند و در جهت تامین نیاز تولیدکنندگان گام بردارند می توانند ، نقش پررنگی در اقتصاد مقاومتی و جهش تولید داشته باشند.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زاهدان افزود: در شهرستان تعاونی هایی با گرایش ها و رسته های مختلفی وجود دارد که موجب شکوفایی و رونق شده اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زاهدان ادامه داد: اگر بخواهیم بخشی از مشکل اشتغال شهرستان را حل کنیم باید مشارکت مردم را داشته باشیم و از سرمایه‌های خرد در قالب تعاونی‌ها استفاده و مدیریت را به مردم بسپاریم.

بیک با بیان اینکه تعاون در تحول اشتغال نقش به‌سزایی دارد، گفت: تعاونی‌ها سهم مهمی در ایجاد اشتغال دارند و باید اقدام و عمل را سرلوحه کار خود قرار دهند تا شاهد تحولاتی در شهرستان زاهدان باشیم.

وی در پایان بیان کرد: در شهرستان زاهدان ظرفیت‌های خوبی برای کار در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، مسکن، کشاورزی و... وجود دارد.. که نیاز به توجه ویژه از طرف مسئولان و مردم دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز