خبرگزاری کار ایران

جلالی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله رضوانی:

رغبت عمومی به لاریجانی در نظر سنجی‌های صدا و سیما افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۸۴

ما ملاقات‌هایی با سایر نامزدهای اصول‌گرا داشتیم وتلاش می‌کنیم که به یک نتیجه نهایی برسیم ولی گزینه اول ما همچنان آقای لاریجانی هستند.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: بالاخره ما یا باید یک کاندیدای خاص برای فراکسیون داشته باشیم که در حال حاضر اجماع فراکسیون روی لاریجانی است. البته ما ملاقات‌هایی با سایر نامزدهای اصول‌گرا داشتیم وتلاش می‌کنیم که به یک نتیجه نهایی برسیم ولی گزینه اول ما همچنان آقای لاریجانی هستند

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاظم جلالی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا رضوانی که صبح امروز در بازار تهران برگزار شد، در خصوص حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با توجه به شرایط امروز کشور و نیز با توجه به توانمندی لاریجانی، بین نخبگان کشور و بین نمایندگان مجلس یک اتفاق نظر در مورد وی وجود دارد.

وی با اشاره به نظر سنجی‌های صورت گرفته در مورد لاریجانی گفت: در آخرین نظرسنجی صدا و سیما رغبت عمومی به لاریجانی افزایش پیدا کرده است، به گونه‌ای که می‌توان گفت این نظرسنجی نشان داد که جایگاه لاریجانی بیش از صد در صد نسبت به نظرسنجی‌های قبلی، در میان افکار عمومی رشد داشته است.

جلالی با بیان اینکه روی لاریجانی یک نوع اجماع وجود دارد، یادآور شد: البته تا این لحظه با وجود رایزنی‌های که با وی صورت گرفته، آقای لاریجانی پیشنهاد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری را نپذیرفته‌ و تاکنون نیز حضور خود را در انتخابات نفی کرده است.

رییس فراکسیون رهروان ولایت همچنین افزود: اگر لاریجانی نامزد انتخابات شود فراکسیون رهروان از ایشان حمایت می‌کند در غیر این صورت فراکسیون افراد دیگر را بررسی خواهد کرد.

جلالی در ادامه با اشاره به اینکه لاریجانی هیچ رغبتی برای حضور در انتخابات ندارد، خاطر نشان کرد: از سویی مراجعات به ایشان برای تشویق وی برای حضور در انتخابات زیاد است و ازسویی دیگر درمیان اصولگرایان تشتت وجود دارد و هنوز یک شخص محوری نامزد اصولگرایان نشده است.

وی افزود: امروز در شورای مرکزی فراکسیون رهروان جلسه‌ای داشتیم و قرار شد تا کمیته ۱۷ نفره‌ای که از طرف فراکسیون تشکیل شده، از هفته جاری با مراجع عظام و با کاندیدا‌ها به مرور گفت‌وگوهایی انجام دهد.

جلالی با اشاره به دیدار لاریجانی با ولایتی و قالیباف گفت: از نظر ائتلاف ۲+۱ حضور یا عدم حضور لاریجانی در انتخابات مهم است.

وی با بیان اینکه باهنر و ابوترابی فرد بر اساس وظیفه شرعی خود وارد انتخابات شده‌اند، گفت: باهنر و ابوترابی فرد برای حضور در انتخابات هیچ رایزنی با فراکسیون رهروان ولایت و رییس مجلس نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز