خبرگزاری کار ایران

سردار یزدی:

در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بودیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۸۰۵

فرمانده سابق سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه در عرصه خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بودیم، گفت: در طول مدت خدمت تلاش کردیم تا سرباز اخلاق‌مدار رهبری باشیم.

به گزارش ایلنا، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سابق سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)  در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ که در ستاد فرماندهی این سپاه برگزار شد، اظهار داشت: در این مدت که توفیق خدمتگزاری در سپاه محمد رسول‌الله (ص) را داشتم تلاش کردم  برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنم.

وی تصریح کرد: در طول این مدت برای کمک به مردم دست به دست هم دادیم و خدا را شاکرم که به لطف خود در سه سال گذشته در سخت‌ترین شرایط مرا در معرض آزمایش‌های دشوار قرار داد و آبدیده کرد تا ذره‌ای از دِین خود را نسبت به امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، شهدا و مردم ادا کنم و تاکنون سعی ما بر این بوده است که با توکل به خدا و توسل به اهل بیت و مدنظر قرار دادن فرامین رهبری معظم و امام کاری کنیم تا جایی که مردم به بسیج و سپاه عزت مدارانه نگاه کنند؛ یعنی سپاه و بسیج، عزیز مردم و مقتدر در برابر معاندین و دشمنان باشند.

سردار یزدی با بیان اینکه در اتفاقات و حوادث هیچ گاه منتظر نماندیم و خود به سرعت وارد عمل شدیم، افزود: تلاش کردیم تا در شرایط سخت مشکلات اقتصادی و بحران هایی، چون سیل و زلزله و مقابله با شیوع ویروس کرونا همواره در کنار مردم باشیم و نیروهایمان را به سرعت جهت خدمت رسانی به مناطق مورد نظر گسیل کردیم.

وی در پایان یادآور شد: در این مدت با تکیه بر ۳ اصل مهم تلاش کردیم در جهت اجرای ماموریت‌ها دست پاک ترین، چشم پاک‌ترین و خوش اخلاق‌ترین سربازان رهبر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز