خبرگزاری کار ایران

شرایط و ضوابط کاری شورا‌های حل اختلاف در ایام کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۶۷۴

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف در خصوص شرایط و ضوابط کاری شورا‌های حل اختلاف در ایام کرونا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، همه‌ی ادارات و نهاد‌ها موظف به خدمت رسانی به مردم می‌باشند و شورا‌ها نیز، از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صادقی در خصوص شرایط و ضوابط کاری شورا‌های حل اختلاف در ایام کرونا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، همه‌ی ادارات و نهاد‌ها موظف به خدمت رسانی به مردم می‌باشند و شورا‌ها نیز، از این قاعده مستثنی نیست.
 
وی در خصوص پاسخگویی به مراجعه کنندگان، اظهار داشت: شورا‌های حل اختلاف در سراسر کشور باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بتوانند پاسخگویی روشن، صریح، به موقع و به حقی را، به مراجعه کننندگان داشته باشند.

این مقام قضایی هم‌چنین با اشاره به بخشنامه‌ایی که از سوی معاون اول قوه قضاییه صادر شده است گفت: مدیران شورا‌های حل اختلاف در هر استانی باید به صورتی برنامه‌ریزی کنند تا هم خدمت رسانی به مردم تعطیل نشود و هم جمعیت حاضردر هر مجتمع کاهش یابد به صورتی که در مناطق قرمز به حد یک سوم، در مناطق نارنجی ۵۰ درصد و در مناطق زرد به حد ۶۶ درصد برسد.

وی افزود: نحوه‌ی دور کاری، مرخصی و حضور افراد در مجتمع‌ها، برعهده مدیران هریک از مجتمع‌ها در هریک از استان‌ها خواهد بود.

صادقی در پایان با اشاره به آیه شریفه قرآن" ولیعفوا ولیصفحوا الا تحبون ان یغفر‌الله لکم" از گذشت و فضای همدلی مومنانه در ایام کرونا یاد کرد و گفت: با توجه به بیماری کرونا و رکود اقتصادی حاکم بر جامعه، مردم را به صلح و سازش و فضای همدلانه دعوت کرد و همکاران شورا‌های حل اختلاف را به استفاده از ظرفیت‌های موجود در حل و فصل دعاوی در این برهه از زمان، با شرایط موجود، تشویق کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز