خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هفته بسیج را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۵۹۱

همزمان با هفته بسیج، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این هفته را به رئیس سازمان بسیج مستضعفین تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی آمده است:

​بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی

ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم

فرا رسیدن هفته بسیج را که تبلور تدبیر دوراندیشانه حضرت امام خمینی( ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ است به جنابعالی و دیگر همرزمانتان در سازمان ارزشی و ولایی بسیج مستضعفین تبریک می گویم.

بدون شک سازمان بسیج مستضعفین شجره‌ای طیبه و عامل ناکامی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه‌ها و نقشه های شوم خود در مقابل انقلاب اسلامی است. سازمانی که از کارکرد های موثر و قابل توجه آن پس از پیروزی انقلاب و در طول جنگ تحمیلی تا حضور در عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدایی به خوبی خود را نشان داده و امروز به درختی تناور و بالنده در عرصه‌های مختلف علمی، فنی، پژوهشی و ... تبدیل شده است.

امروز فرهنگ بسیجی به یک نماد متبلور و افتخار آمیز تبدیل شده و بسیجی بودن پدیده‌ای مبارک و معنادار است که وظیفه همه آحاد ملقب به این لقب ارزشی در حفظ و تداوم آن را سنگین تر از قبل نموده است.

کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های مومن و محترم آنها بویژه در کوی‌های سازمانی، همواره از نیروهای فعال و اثرگذار بسیج بوده و هستند که در  حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیجی در بین ارتشیان ولایی نقشی موثر و مهم دارند.

بنده از سوی خود و آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حمهوری اسلامی ایران، هفته بسیج را به حضرتعالی و همرزمان مردمی و ولایی در این سازمان ارزشی تبریک گفته و علو درجات شهدای بسیجی و تداوم توفیقات روز افزون شما را در ظل تجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهبری های داهیانه رهبر معزز انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) از خداوند منان خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمدحسنی


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز