خبرگزاری کار ایران

ذوالنوری در تذکر شفاهی:

به جای ننه من غریبم! بر روی امتیاز گیری از دشمن تمرکز کنید/ کسی در مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۵۱۵

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور به حضرت عباس و به کسی که شما قبول دارید، هیچ کسی در مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست اما از موضع عزت و افتخار ورود کنید و عزت و اعتبار مردم را از بین نبرید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی ذوالنوری (یکشنبه ۲ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: تذکر بنده به جناب آقای رئیس جمهور است؛ هنوز تکلیف انتخاب آمریکا تعیین نشده است، اطرافیان جنابعالی و جناب عالی با یک بی نظمی و آنارشیست در حال پهن کردن فرش قرمز برای دشمن هستید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر کسی میداند و یقین هم شما و کابینهتان که امنیتی ترین و سیاسی ترین کابینه بعد از انقلاب این را می دانید از موضع سستس و ضعف برخورد کنید در میدان امتیاز را از دست داده اید و پیشاپیش زمینه امتیازگیری را برای دشمن فراهم کردیده‌اید.

وی ادامه داد: اظهار عجز نزد ستم پیشه ابلهیست/ اشک کباب موجب طغیان آتش است؛  آقای رئیس جمهور به حضرت عباس و به کسی که شما قبول دارید هیچ کسی در مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست اما از موضع عزت و افتخار ورود کنید و عزت و اعتبار مردم را از بین نبرید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور از موضع عکس وارد نشوید؛ ارزش‌ها و حقوق ملت را بین نبرید.

در دور و بری‌های شما در تمجید  آمریکا و برداشتن  تحریم‌ها از سوی این کشور می‌گویند؛ وقتی شما تحریک می‌کنید می‌خواهید دعوای درست کنید؟ آقای رئیس جمهور از موضع باطل و رفتار ناکارآمدی خودتان را نپوشانید؛  متمرکز بر روی  امتیازگیری از طرف مقابل باشید نه اینکه فریاد ننه من غریبم بزنید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز