خبرگزاری کار ایران

هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی مقامات داخلی با سخنان خود باعث خوشحالی دشمن می‌شوند/دشمن به اختلافات میان قوای داخلی امید بسته است/میان ادعای ولایتمداری و عملکرد برخی افراد، تناقض آشکار وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۲۸۲

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: حمله به دولت آن هم در نطق رئیس مجلس، دوگانگی در کشور را نشان می‌دهد و این برخلاف نظر رهبری است که همواره تاکید بر انسجام، وحدت و اتحاد در داخل دارند.

محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص حملاتی که اخیرا توسط برخی گروه‌های سیاسی به‌ویژه رئیس مجلس به دولت علیرغم تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر حفظ احترام دولت و همکاری و تعامل میان قوا انجام می‌شود، گفت: امروز کشور تحت تاثیر شدیدترین تحریم‌هایی است که علیه ما در حال اجرا است و با مشکلات فراوانی در حوزه مباحث اقتصادی مواجه شده. در این شرایط رهبری تاکید دارد که حفظ وحدت و انسجام کشور بسیار با اهمیت است.

عضو موسس حزب کارگزاران با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر اینکه باید مشکلات کشور را به صورت مشترک و همکاری و وحدت داخلی حل کنیم، اظهار کرد: علیرغم این تاکیدات مشاهده می‌کنیم که برخی‌ به سخنان رهبری توجهی ندارند که این امر نشان می‌دهد که میان ادعاهای ولایتمداری برخی افراد با عملکرد آن‌ها تناقض وجود دارد.

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آنچه که در رسانه‌ها در خصوص اینگونه نطق‌ها از تریبون مجلس مطرح شده این است که آن را فضای انتخاباتی و تبلیغات انتخاباتی می‌دانند که علیه دولت شروع شده است و نباید زیاد به آن توجه کرد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که بیان چنین مباحثی از سوی مجلس منجر به کند شدن روند حرکتی دولت نمی‌شود، اظهار داشت: در اینجا دو بحث مطرح است، نخست اینکه با ایراد چنین نطق‌هایی برای دولت مشکل ایجاد می‌شود و دوم اینکه دوگانگی در کشور را نشان می‌دهد. این مساله برخلاف نظر رهبری است که همواره تاکید بر انسجام، وحدت و اتحاد در داخل دارند.

وی ادامه داد: این بُعد دوم از جنبه اول مهمتر است چراکه دشمن ما همواره به‌دنبال این بوده است که میان نیروهای داخلی اختلاف ایجاد کند و در حرف‌ها و تبلیغات خود اینطور القا کند که مردم، نظام را قبول ندارند و از شرایط کنونی خسته شده‌اند. در این شرایط انجام چنین رفتارهایی ادعاهای دشمن را اثبات می‌کند.

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به رفتارهای «دشمن شاد کن» برخی افراد در داخل، ابراز داشت: در حالیکه ما باید برخلاف نظر دشمن عمل کنیم، برخی افراد یا گروه‌ها در داخل با رفتارهای دشمن‌شادکن خود باعث خوشحالی دشمن می‌شوند. وقتی شما رسانه‌های بیگانه را نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که چه امید هایی به این اختلافات داخلی بسته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز