خبرگزاری کار ایران

مجمع نمایندگان استان هرمزگان:

خواهان محاکمه متخلفان و خاطیان این حادثه و دلجویی از خانواده آسیب دیده بندرعباسی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۵۳۰

در پی تخریب سرپناه یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس توسط عوامل شهرداری، مجمع نمایندگان استان هرمزگان یا صدور پیامی به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام مجمع نمایندگان استان هرمزگان به شرح ذیل است:

"تخریب چهاردیواری یک زن سرپرست خانوار در مقابل ناله‌های جانسوز فرزندانش توسط مأمورین شهرداری اقدامی غیرانسانی و وهن جامعه‌ اسلامی بوده که وجدان جمعی را به شدت آزرده کرده است.

این اقدام نابخردانه با توجیه رفع تصرف از اراضی و اِعمال قانون به هیچ عنوان قابل توجیه نیست چرا که اجرای قانون هرگز به معنای پایمال نمودن حقوق شهروندی و انسانی افراد نیست.

ما به‌عنوان نمایندگان مردم شریف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به اقدام شهرداری بندرعباس به‌طور جد ورود خواهیم کرد و ضمن محکومیت شدید اقدام غیر انسانی فوق، خواهان محاکمه متخلفان و خاطیان این حادثه و دلجویی از خانواده آسیب دیده هستیم.

در همین راستا و جهت حل دائمی اینگونه رفتارهای غیر انسانی، در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد اصلاح و افزودن موادی به قانون شهرداری‌ها را ارائه خواهیم کرد که مطابق آن اختیار اقدامات قهری رأساً از شهرداری‌ها سلب شود و یا  این نهاد جهت انجام این مهم، ملزم به تربیت و آموزش جدی مأموران خود شود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز