خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات خبر داد؛

جریمه ۱۶۲ میلیاردی گرانفروشی فولاد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۸۹۱

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات اعلام کرد: یک شرکت در آذربایجان غربی به‌دلیل گرانفروشی به میزان ۱۶۲میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال جزای نقدی جریمه شد.

به گزارش ایلنا، محسن عسکری درباره اجرای طرح نظارتی ملزومات بهداشتی گفت: از ۳ اسفندماه سال ۹۸ لغایت ۲۳ آبان‌ماه سال جاری تعداد ۱۳هزار و ۷۰ تیم گشت مشترک در طرح نظارت بر ملزومات بهداشتی اعزام شده که این گشت‌ها منجر به انجام بازرسی از ۷۳هزار و ۱۳۵ واحد صنفی شده و در مجموع ۶هزار و ۳۵۲ پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: در این طرح ۱۵میلیون و ۷۰۵ عدد ماسک و ۶۵۹هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و همچنین ۷۵میلیون و ۸۰۴ جفت دستکش کشف و ۶۶۹ واحد صنفی پلمپ شدند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات درباره رسیدگی به پرونده عرضه خارج از شبکه ورق فولادی در آذربایجان شرقی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از یک شرکت در شهرستان مرند با بررسی اوراق و فاکتورهای فروش مربوط به لوله سیاه و گالوانیزه و همچنین عرضه ورق فولادی سهمیه‌ای در مجموع به ارزش بیش از ۸۶میلیارد ریال، متوجه ارتکاب به تخلف گرانفروشی در لوله‌ها و عرضه خارج از شبکه در ورق‌های فولادی این شرکت و پس از تشکیل پرونده آن برای رسیدگی به شعبه تعزیرات شهرستان مرند ارسال شد.

عسکری تصریح کرد: شعبه بدوی رسیدگی‌کننده پس از بررسی و استعلام لازم، تخلف را محرز اعلام و این شرکت را به‌دلیل گرانفروشی لوله‌ها به پرداخت دو برابر ارزش کالا به‌میزان ۱۶۲میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و قطع سهمیه ورق فولادی به مدت سه‌ماه محکوم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز