خبرگزاری کار ایران

مقتدایی خبر داد؛

نامه ۲۱ نماینده به روحانی درخصوص توجه به گیاهان دارویی در درمان کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۸۸۹

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نامه ۲۱ نماینده به رئیس‌جمهور درخصوص توجه به گیاهان دارویی در زمینه درمان کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در از نامه ۲۱ نفر از نمایندگان مجلس به روحانی، رئیس ستاد ملی کرونا، درباره توجه به گیاهان دارویی در درمان کرونا، خبر داد و گفت: در این  نامه ضمن توجه دادن حجت الاسلام روحانی به عنوان رئیس ستاد ملی کرونا به سند ملی گیاهان دارویی مصوب ۱۳۹۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی از ایشان خواسته شد، مفاد پر اهمیت این سند را که تاکنون مورد غفلت قرار گرفته و مواردی که برعهده دستگاه اجرایی بوده و بر زمین مانده را با جدیت دنبال کند.

وی ادامه داد:  اصرار و خواسته فعالان طب سنتی، پزشکان و متخصصان تغذیه این است که از طریق بهره گیری از داروهای گیاهی هم می توانیم در مهار و درمان کویید ۱۹ موفقیت‎های قابل توجهی به دست آوریم، جامه عمل پوشانده شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: این ۲۱ نماینده اعضای کمیسیون های مختلف مجلس هستند و عمدتا از چهره های شناخته کشوری نیز محسوب می‌شوند.

اسامی برخی امضا کنندگان این نامه به شرح زیر است:

عباس مقتدایی

محمد مهدی زاهدی

عباس گلرو

جعفر قادری

مصطفی میرسلیم 

علیرضا سلیمی 

سید شمس الدین حسینی 

الیاس نادران 

محمدحسین حسین زاده بحرینی 

فداحسین مالکی 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز