خبرگزاری کار ایران

حاجی‌میرزایی در جمع خبرنگاران:

از زمان راه‌اندازی «شاد»‌ تاکنون، در جهت بهبود ظرفیت‌های آن اقدام شده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۷۱۳

وزیر آموزش و پرورش گفت: از همان روزی که نرم افزار «شاد» فعال شد تا کنون و بصورت دائم در جهت بهبود ظرفیت‌های آن اقدام شده و سرورهای مورد نیاز افزایش پیدا می‌کند تا بتواند پاسخگوی نیاز فرهنگیان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن حاجی‌میرزایی در حاشیبه جلسه هیات دولت گفت: عموم فرهنگیان عزیز و دانش آموزان و مدیران مستحضر هستند که نرم‌افزار شاد یک مولود تقریبا شش ماهه است و پاسخس بود به یک نیاز جدی که ما باید به سرعت دست به کار می‌شدیم و شاد را فعال می‌کردیم. 

وی ادامه داد: از همان روزی که این نرم افزار فعال شد تا کنون بصورت دائم در جهت بهبود ظرفیت‌های شاد اقدام شده، سرورهای مورد نیاز افزایش می کند تا بتواند پاسخگوی نیاز فرهنگیان باشد. مشکلی که الان بهره‌برداران با آن روبرو هستند در دریافت و ارسال اطلاعات است که برای رفع آن ما ساعات کلاس‌ها را تقسیم کردیم و همچنین با همراه اول گفت و گو کردیم و آن‌ها هم تقریبا شبانه‌روزی تلاش می‌کنند که این زیرساخت را تقویت کنند. 

وی افزود: امروز بیش از ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز و تقریباً همه معلمان و مدیران در «شاد» فعال هستند و امیدوارم این مشکلات به تدریح برطرف شود. 

وی درباره مصوبه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره معلمان نیز اظهار کرد: دیروز در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب‌ شد که منحصرا ورود معلم، مدیر، مشاور، مربی پروشی و مراقب سلامت از طریق دانشگاه «شهید رجایی» و «فرهنگیان» باشد. این دو دانشگاه البته اجازه دارند که از ظرفیت سایر دانشگاه‌ها تحت نظارت خودشان استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اما در هر صورت هیچ‌کس نمی‌تواند معلم باشد مگر اینکه یک دوره حداقل یک‌ساله را در این دو دانشگاه طی کرده باشد. در این جلسه همچنین تصویب شد که هرکس در آموزش و پرورش تدریس می‌کند، مدرک صلاحیت معلمی را هم داشته باشد که چگونگی احراز این صلاحیت‌ها هم به شورای عالی آموزش و پرورش و دولت سپرده شده است.

وی در پایان گفت: همچنین در این جلسه مصوب شد که استخدام معلمان در هر منطقه براساس ظرفیت‌های بومی آنجا باشد، البته از هر جای کشور هم که بخواهند در منطقه‌ای استخدام شوند، مخالفتی وجود ندارد ولی اگر به آن منطقه بروند تا پایان خدمت باید در آنجا مشغول باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز