خبرگزاری کار ایران

قالیباف در پاسخ به تذکر نماینده مهریز:

پیگیر حضور مجلس در ستاد ملی کرونا هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۳۵

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مهریز مبنی بر عدم عضویت مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا، این اشکال را وارد دانست و گفت: در این خصوص مکاتبات صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ آبان) مجلس شورای اسلامی، محمدرضا صباغیان نماینده مهریز در مجلس طی تذکری خطاب به قالیباف، گفت: طبق قانون مجلس در راس امور است اما اکنون اینطور به نطر می‌رسد که نه‌تنها در رای امور نیست بلکه در پایین آن هم نیست.

وی ادامه داد: در یک سو شوریعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا هر تصمیمی که بخواهد می‌گیرد در سوی دیگر ستاد مقابله با کرونا هم برای کشور تصمیم می‌گیرد هم برای مجلس، آن هم در شرایطی که حتی یک نفر از مجلس در این ستاد حضور ندارد. اینکه ستاد کرونا برای مجلس تصمیم گرفته و درباره تعطیلی آن نظر می‌دهد وهن مجلس است. باید نماینده‌ای از مجلس در ستاد ملی کرونا حضور داشته باشد.

صباغیان در ادامه خطاب به رئیس مجلس، گفت: در این رابطه شما باید حضور مقام معظم رهبری برسید، به این دلیل که از مجلس فقط یک اسم باقی مانده است. من روزی که خدمت شما رسیدم به شما گفتم که به شرطی به شما رای می‌دهم که مجلس را زنده کنید، اما امروز مجلس مرده است.

قالیباف در پاسخ به اظهارات صباغیان، گفت: این ادبیات خوبی نیست که شما از آن استفاده می‌کنید، این که مجلس مرده است معنا ندارد.

وی ادامه داد: این اشکالی که شما به آن اشاره کردید وجود دارد. در این خصوص نامه‌نگاری هم صورت گرفته است و حتما مجلس باید عضو ستاد ملی کرونا باشد اما این که به مجلس توهین کنیم، صحیح نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز