خبرگزاری کار ایران

خضریان در گفت ‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

اعضای کمیسیون اصل نود مجلس از زندان‌های کشور بازدید می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۳۸۶

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ جزئیات جلسه امروز این کمیسیون را با رئیس سازمان زندان‌ها تشریح کرد.

علی خضریان، گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به همراه مدیران این مجموعه در راستای تشریح عملکرد این سازمان در نشست امروز حضور داشتند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای ایفای وظایف نظارتی مجلس، کیفیت و نحوه اجرای قوانین مصوب از جمله قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، تکالیف مندرج در قانون برنامه ششم توسعه، موضوعاتی نظیر تفکیک و طبقه بندی زندانیان، آموزش زندانیان واجد شرایط، رفع مشکل معیشتی خانواده های زندانیان بی بضاعت با همکاری کمیته امداد و تسهیل بازگشت محکومان پس از تحمل کیفر به زندگی شرافتمندانه و رفع موانع اشتغال آنان، بررسی وضعیت زندان‌ها از حیث میزان اعتبارات، تعداد جمعیت زندانیان، اجرای پروتکل های بهداشتی و اقدامات فرهنگی، فعال سازی کمیسیون عفو و بخشودگی، متناسب سازی میزان وثیقه ها و جرائم و غیره از جمله دغدغه های اعضای کمیسیون بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این بین مسئولان سازمان زندانها ضمن ارائه گزارش از عملکرد این مجموعه، نیازها و دغدغه‌های کنونی در راستای ارتقاء سطح نگهداری زندانیان را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد اعضای کمیسیون در راستای اجرای وظایف نظارتی، از مجموعه زندان های کشور بازدید کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز