خبرگزاری کار ایران

در ادامه هجمه‌های مجلس به رئیس‌جمهور صورت گرفت؛

رشیدی‌کوچی:‌ آقای روحانی، گوش شنوا و قلب شجاع برای پذیرش اشتباه ندارید!

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۰۸۱

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی قصد گله و شکایت از عمل شما را ندارم زیرا که معتقدم زمانی انتقاد سازنده است که گوش شنوا و شجاع برای پذیرش اشتباه داشته باشیم و من این‌ها را در شما سراغ ندارم، اما اجازه نخواهیم داد جای شاکی و متشاکی، بدهکار و طلبکار با پروپاگاندای رسانه‌ای عوض شود و باید در محضر عدل الهی و هم دادگاه انقلابی پاسخگوی عملکرد خسارت بار خود باشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال رشیدی‌کوچی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۷ آبان) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود گفت: بزرگترین دغدغه امروز جامعه ما در کنار شرایط نابسامان اقتصادی و شیوع گسترده کرونا، تصمیمات یک بام دو هوای مسئولین و جدی نگرفتن شرایط از سوی عده‌ای از مردم است. متاسفانه تصمیمات غالباً اشتباه و لجوجانه و دیرهنگام آقایان به ویژه رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا باعث بروز فاجعه‌ای ملی و از دست رفته جان هزاران نفر شده است.

نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان ادامه داد: در کنار این‌ها آن چیزی که حال مردم را خراب می‌کند بی‌برنامگی و عدم مدیریت دولت است؛ آقای روحانی قصد گله و شکایت از عمل شما را ندارم زیرا که معتقدم زمانی انتقاد سازنده است که گوش شنوا و شجاع برای پذیرش اشتباه داشته باشیم و من این‌ها را در شما سراغ ندارم، اما اجازه نخواهیم داد جای شاکی و متشاکی، بدهکار و طلبکار با پروپاگاندای رسانه‌ای عوض شود و باید در محضر عدل الهی و هم دادگاه انقلابی  پاسخگوی عملکرد خسارت بار خود باشید.

وی تاکید کرد: آنهایی که دل در گرو کدخدا یا همان شیطان بزرگ و خداوند، اموراتشان را به همان شیطان بزرگ واگذار کردند و آن‌هایی که دل در گرو خدا بستند امروز وضعیت دیگری دارند.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان افزود: همانطور که در گام اول انقلاب و در جنگ نظامی تحت امر فرامین امام خمینی و تکیه بر  جوانان انقلابی پیروز و  سر بلند شدیم و بزرگانی چون تهرانی مقدم و حاج قاسم تربیت یافتند و ما را به یک قدرت نظامی تبدیل کردند؛ امروز در گام دوم انقلاب در فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز و با تکیه بر فرمایشات ایشان در جنگ اقتصادی نیز پیروز و در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به قدرت اقتصادی خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: آن جوان نخبه تحصیلکرده در دانشگاه  صنعتی  که می‌تواند موشک، پهپاد و بالگرد بسازد آیا نمی‌تواند از  پس ساختن یک خودرو بربیاید؟ آیا از پس  ساخت پالایشگاه پتروشیمی نمی‌تواند برآید؟جواب مثبت است؛ تفاوت اما در نگاه مدیریتی است؛ یکی نگاهش به صندوق آرا در آمریکا و آن یکی نگاه به ظرفیتهای بیشمار داخلی دارد؛ یکی در تأمین پوشاک و روغن نباتی عاجز است و آن یکی با نگاه به داخل موجود زنده به فضا می‌فرستد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شما با ترساندن مردم از  دلار ۵ هزار تومانی  و دیوار بین خیابان‌ها بر مسند قدرت نشستید  اما با دلار ده هزار تومانی به دنبال استقرار بخشیدن به دنبال گذشته ترسناک خود هستند. 

وی افزود: این درست نیست که می‌گویند شخص رئیس‌جمهور نمی‌تواند مشکلات را حل کند؛ بلکه او نمی‌خواهد مشکلات را حل کند. مردم عزیز همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت جوان و حزب اللهی علاج مشکلات کشور است و انشاءالله این مهم به دست شما میسر خواهد شد. به آینده امیدوارم چرا که به وضوح می‌بینم مشکلات امروز با نگاه به داخل به راحتی قابل حل است و یقین بدانید آینده درخشان در انتظار ملت ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز