خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

روحانیت نقش بی‌بدیلی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۸۵

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در حاشیه رونمایی از یادمان شهدای روحانی عقیدتی سیاسی گفت: روحانیت نقش بی‌بدیلی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی برای اقشار مختلف جامعه دارد.

به گزارش ایلنا، با حضور حجت الاسلام قاضی یادمان شهدای روحانی عقیدتی سیاسی در اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام قاضی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای روحانی اظهار کرد: روحانیت نقش بی بدیلی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی برای اقشار مختلف جامعه دارد.
وی با بیان اینکه روحانیت همیشه درکنار مردم بوده است افزود: در دوران جنگ تحمیلی نیز روحانیت با حضور در جبهه های جنگ نه تنها به هدایت رزمندگان در زمینه های دینی و اعتقادی پرداخته بلکه حضوری جدی در میدان نبرد نیز داشته است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه روحانیون باید برای حفظ کشور و انقلاب اسلامی پاسداری از انقلاب را بر هر مسأله ای مقدم بدارند اظهار کرد: از آنجا که کشور در معرض هجمه های فکری عقیدتی و نظامی قرار دارد روحانیون جان برکف باید پای در عرصه و میدان مبارزه با دشمنان بگذارد و دشمن متجاوز را بیرون و سرکوب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز