خبرگزاری کار ایران

میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

برگزاری جلسه با حقوق‌دانان شورای نگهبان برای رفع ایردات «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی»

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۴۵۱

نائیب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از جلسه با حقوق‌دانان شورای نگهبان برای رفع ایردات «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی» خبر داد.

محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره رد «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی» گفت: طرح تامین کالاهای اساسی به طوری کلی از سوی شورای نگهبان رد نشده است بلکه ایراداتی گرفته شده که باید آن‌ها را اصلاح کنیم.

نائیب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همیشه طرح‌های مجلس در رفت و آمد با شورای نگهبان است .

وی ادامه داد: از حقوق‌دانان شورای نگهبان دعوت شده است تا در جلسه امروز و فردای کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا کنند تا ایراداتی که به طرح گرفته شده اصلاح شوند و مجدداً به صحن بازگردد.

میرتاج‌الدینی درباره ایرادات شورای نگهبان به «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی» نیز گفت: عمده خواسته شورای نگهبان این است که مشخص شود محل تامین منابع از دارایی‌های دولت کجا و چگونه باید صورت بگیرد؛ در واقع شورا از مجلس خواسته است یک تعینی را برای این منابع مشخص کند.

وی خاطر نشان کرد: دولت می‌تواند از بازار سرمایه مانند دارایی دوم این محل‌ها رامشخص کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد:باتوجه به شرایط کشور، مشکلات اقتصادی و معیشتی و تورم و گرانی، وجود چنین طرح‌هایی لازم است؛ چرا که نه تنها درآمد مردم فرقی نکرده بلکه قدرت خرید آنان نیز کاهش پیدا کرده است؛ بنابراین چنین طرح‌هایی با عنوان یارانه کالای اساسی که به کارت یارانه افراد واریز می‌شود کمک بسیار شایانی به تهیه اقلام  ضروری و اساسی می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
سمیرا عالم‌پناه
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز