خبرگزاری کار ایران

رحمانی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

آمادگی مجلس برای همکاری همه‌جانبه با دولت/ بی‌ثباتی بازار ارز، کمر تولیدکنندگان را شکسته است

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۸۱

نماینده تاکستان در مجلس گفت: بازار بی‌ثبات ارز، کمر تولیدکنندگان را شکسته است و آن‌ها نمی‌توانند برنامه‌‌ای داشته باشند؛ برای حل این معضل نیاز است که مسئولان مربوطه برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور برنامه‌ریزی و اقدام کنند و توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز (یکشنبه ۲۵ آبان) مجلس شورای اسلامی، رجب رحمانی در تذکر شفاهی خود با اشاره به همکاری و هماهنگی موجود میان مجلس و دولت، گفت: از دولت انتظار و تقاضا داریم که با توجه به همکاری و هماهنگی که مجلس دارد، برای رفع گرانی، تورم، بی‌ثباتی بازار ارز و ممانعت از افزایش قیمت کالاها که کمر مردم را شکسته است، چاره اندیشی کند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سختی که در کشور وجود دارد، مجلس آمادگی دارد که همکاری همه جانبه‌ای را با دولت داشته باشد، منتها تیم اقتصادی دولت هم باید فعال بوده و در این زمینه برنامه داشته باشند.

رحمانی در ادامه اظهار داشت: بازار بی ثبات ارز، کمر تولیدکنندگان را شکسته است و آن‌ها نمی‌توانند برنامه‌‌ای داشته باشند، برای حل این معضل نیاز است که مسئولان مربوطه برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور برنامه‌ریزی و اقدام کنند و توجه داشته باشند که پیگیری حل مشکلات مردم به آمدن و رفتن یک رئیس جمهور در آمریکا ارتباط ندارد، البته خوشحالیم که آزادگان جهان و حامیان شهید سلیمانی اعلام می‌کنند که ترامپ باید بداند هرکس با حق در افتاد ور افتاد.

وی افزود: بیش از ۳۰ هزار هکتار باغ انگور در استان قزوین وجود دارد و تولیدات کشمش روی دست تولیدکنندگان مانده است و به دنبال آن ۱۵۰ هزار شغل و خانوار در حال فلج شدن هستند، در این راستا دولت باید برای فعالسازی صندوق توسعه کشمش وارد عمل شود که این امر مستلزم آن است که دولت سهم ۴۲ درصدی خود را به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان که از سال ۹۸ باید به این صندوق واریز می‌شد را واریز کند.

وی در پایان گفت: از آقای رحمانی وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم که حل مشکل راه‌آهن استان قزوین را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز