خبرگزاری کار ایران

دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می‌کند؛

هفتمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۷۶

هفتمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۸ و ۲۹ آبان‌ماه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هفتمین کنفرانس رادار و سامانه های مراقبتی ایران؛ با هدف هم اندیشی هرچه بیشتر متخصصان و صاحب نظران و ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه، در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می شود.

در این کنفرانس ۸۶ مقاله پذیرفته شده است که به  صورت شفاهی ارائه می شود. همچنین ۶ تن از اساتید برجسته و به نام بین المللی در حوزه رادار سخنرانی می نمایند.

دو روز پیش از شروع رسمی کنفرانس ، ۳۲ عنوان کارگاه آموزش مجازی در حوزه های مرتبط رادار ارائه خواهد شد.

بررسی آخرین تکنولوژیهای راداری، چالش های پیش رو در طراحی، ساخت و بررسی تخصصی حوزه های مختلف راداری از اهم مباحث این کنفرانس می باشد.

محورهای اصلی کنفرانس شامل: روش ها(اعم از آشکارسازی و ردیابی، رادار شناختگر و یادگیری ماشین، تخصیص منابع، طراحی و چندگانگی شکل موج، پردازش آرایهای، پردازش وفقی، ادغام اطلاعات راداری و چند سنسوری)، سیستم و زیر سیستم، کاربردهای نظامی رادار و کاربردهای غیرنظامی رادار می باشد.

علاقمندان برای شرکت در کنفرانس و کارگاههای آموزشی می توانند به سایت WWW.radar۲۰۲۰.mut.ac.ir مراجعه نمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز