خبرگزاری کار ایران

آزادیخواه در نطق اضطراری:

جوان‌مرگ شدن سیاسی قاتل سردار سلیمانی را جشن می‌گیریم/باید از خانه‌ها و خودروهای لوکس مالیات بگیریم و به مردم در روستاها بدهیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۱۲

نماینده ملایر گفت: ما مشکلی برای تامین نهاده‌ها نداریم؛ هر مشکلی وجود دارد در حوزه توزیع و تسلط دلال‌ها بر بازار است. چرا دولت بازار را به حال خود رها کرده و هیچ نظارتی بر آن ندارد؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، احد آزادیخواه نماینده ملایر در نطق اضطراری خود که در جلسه صحن علنی امروز (یکشنبه ۲۵ آبان) طی سخنانی گفت: گرچه نتیجه انتخابات آمریکا چیزی را عوض نمی‌کند اما جوان‌مرگ شدن سیاسی قاتل سردار سلیمانی را جشن می‌گیریم و ما را یاد آن ضرب‌المثل می‌‌اندازد که چوب خدا صدا ندارد.

وی ادامه داد: کمیسیون کشاورزی گزارش جامعی را در رابطه با نهاده‌های دامی تهیه کرد و به ریاست محترم داد اما زمان به قرائت آن داده نشد، اما من نکته‌ای از آن گزارش را بیان می‌کنم و آن اینکه ما مشکلی برای تامین نهاده ها نداریم هر مشکلی وجود دارد در حوزه توزیع و تسلط دلال ها بر بازار است. چرا دولت بازار را به حال خود رها کرده و هیچ نظارتی بر آن ندارد؟

آزادیخواه در ادامه اظهار داشت: آقای رئیس جمهور خبر دارید که کمر مردم در حال شکستن است و فشار بر آن‌ها لحظه به لحظه زیادتر می‌شود؟ مگر نشنیده‌اید که رهبر معظم انقلاب گفت گرانی برخی کالاها ربطی به آمریکا ندارد.

وی افزود: مردم عزیز!، مسئولین مملکت! و وکلای ملت! ما امروز در معرض نفوذ هستیم، رهبری بارها فرمودند که آمریکا اصرار به نفوذ دارد و می‌خواهد کسانی را در کشور تربیت کند که مانند او فکر کنند، مراقب این فراز از تذکر رهبر معظم انقلاب باشید و بدانید که ما نباید اجازه دهیم که انقلاب حتی یک درصد به دست نااهلان بیفتد. هرمسئولی که اجازه سواستفاده از بیت‌المال و رانت بدهد خائن به ملت است، نباید مشکلات را به انتخاب بین ترامپ خبیث و بایدن خبیث‌تر موکول کنیم، بلکه باید سوءمدیریت ها شناسایی و با آن مقابله کنیم.

نماینده ملایر با تاکید بر دریافت مالیات از خانه ها و خودروهای لوکس، گفت: طبق مصوبه نمایندگان ملت باید از خانه‌های لوکس و خودروهای لوکس مالیات بگیریم و به مردم در روستاها بدهیم، اما چه کسی این را اجرا نمی‌کند؟ آن کسی که در خانه های لوکس نشسته است این مصوبه را اجرا نمی‌کند، چراکه برای او سخت است.

وی افزود: چرا در مقابل این مجلس ایستاده‌اند و از این مجلس واهمه دارند؟ چرا می‌خواهند مجلس یازدهم را بی‌اعتبار و بدنام کنند؟ چرا از این مجلس ترس دارند؟ مردم عزیز این را بدانید که نمایندگان شما در مجلس کار و وظیفه خود را انجام دادند و بازهم انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز