خبرگزاری کار ایران

ضرب‌الاجل دستگاه قضایی برای ترخیص پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۱۰

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از ضرب‌الاجل دستگاه قضایی برای ترخیص پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی طی یک هفته خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی صالحی از ضرب الاجل دستگاه قضایی برای ترخیص پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی طی یک هفته خبر داد و بیان کرد: با توجه به بازدید دادستان قشم از انبار‌های گمرک در این جزیره، با صدور دستور قضایی برای ترخیص پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی یک هفته فرصت تعیین شده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بر اساس این دستور قضایی و در راستای احقاق حقوق عامه، صاحبان برنج‌های وارداتی به مدت یک هفته فرصت دارند نسبت به ترخیص کالای خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بعد از مهلت یادشده، برنج‌های موجود در انبار‌های گمرک قشم با هدف تنظیم قیمت بازار در فروشگاه‌های معتبر توزیع خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه تاریخ مصرف بخشی از برنج‌های موجود در گمرک قشم روبه اتمام است، افزود: برای ترخیص اینگونه کالا‌های در شرف انقضای مهلت مصرف، فرصت ارائه شده تمدید نمی‌شود و برای جلوگیری از فاسد شدن آن، برنج‌ها در فروشگاه‌های معتبر با قیمت مناسب و با نظارت اداره تعزیرات و اداره صمت عرضه خواهند شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه بسیاری از گرانی‌های اخیر و افزایش قیمت‌ها توجیه ناپذیر است، از واردکنندگان کالا به ویژه مواد مصرفی مورد نیاز روزمره مردم، خواست برای جلوگیری از اختلال در روند توزیع اقلام اساسی و تنظیم قیمت ها، نسبت به ترخیص به هنگام اجناس وارداتی خود اقدام کنند.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز