خبرگزاری کار ایران

سلیمی:

تصویب اصلاحیه دوازده‌بندی، بهانه تاخیر در ارائه بودجه را به دولت می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۸۷۷

نماینده محلات گفت: شنیده می‌شود دولت قصد دارد که بودجه را با تاخیر به مجلس ارائه دهد. ما نباید با تصویب این طرح بهانه به دست دولت دهیم که بعدا مجلس را مقصر جلوه دهد و بگوید که ما می‌خواستیم بودجه را در موعد مقرر ارائه دهیم اما مصوبه مجلس کار ما را با تاخیر مواجه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز یکشنبه (۲۵ آبان) و در جریان رسیدگی به طرح اصلاح ۱۲‌بندی ساختار بودجه، علیرضا سلیمی در مخالفت با آن، طی سخنانی گفت: مطالبی که بنده عرض می‌کنم نفی‌کننده زحمات همکاران نیست اما چند نکته قابل توجه است؛ نکته اول اینکه در بنده ۸ این ۱۲بند بحث افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده مطرح است، با توجه به شرایطی که ما در آن قرار داریم، آیا این طرح باعث تورم و گرانی در جامعه نخواهد شد؟

وی ادامه داد: نکته دوم امکان اجرای آن است؛ اگر این طرح امروز به صورت کلیات تصویب شود و در روز چهارشنبه تصویب نهایی صورت گیرد و به شورای نگهبان برود و هفته آینده در آنجا تصویب شود، با توجه به اینکه نیمه آذر دولت باید بودجه را تحویل دهد، به نظر می‌رسد که سازمان برنامه و بودجه زمان و فرصت لازم را برای اعمال این موارد در لایحه بودجه ندارد.

سلیمی در ادامه اظهار داشت: شنیده می‌شود دولت قصد دارد که بودجه را با تاخیر به مجلس ارائه دهد؛ ما نباید با تصویب این طرح بهانه به دست دولت دهیم که بعد مجلس را مقصر جلوه دهد و بگوید که ما می‌خواستیم بودجه را در موعد مقرر ارائه دهیم اما مصوبه مجلس کار ما را با تاخیر مواجه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز