خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۷۶

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درگذشت نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت سعید خطیب‌زاده به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر، در روزهای غمبار خزان ستارگان درخشان جامعه نخبگان علمی و فرهنگی کشور، در سوگ ارتحال معلم‌ و استاد فرزانه، عالم مجاهد و متخلق حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد اژه‌ای نشسته‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر اژه‌ای داماد ارشد و تربیت یافته مکتب شهید والامقام دکتر بهشتی رحمت الله علیه بود که سال ها افتخار شاگردی و تلمذ در محضر آن فقیه و متفکر عالی مقام و وارسته را داشت، عمر بابرکت خویش را با نبوغ و خلاقیت در یکی از اساسی ترین و مهمترین مسئولیت های ماندگار کشور در مدیریت آموزش و پرورش فرزندان تیزهوش و نابغه از نسل نوجوان و جوان این مرز و بوم بعنوان سرمایه های ملی ایران عزیز و تاسیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و همچنین مسئولیت نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا صرف نمود.

 این معلم متواضع، نمونه برجسته زیست متعالی بود که همه وجود و عمر با برکت خویش را در تربیت فرزندان ایران اسلامی صرف کرد.

 اینجانب همانند بسیاری دیگر افتخار شاگردی و بهره مندی از دستان پر مهر و محبت و فکر و اندیشه ناب ایشان همچون پدری دلسوز ، روحانی و معنوی را داشتم.

اینجانب ضایعه بزرگ فقدان آن معلم دلسوز و اندیشمند فرهیخته را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیت معظم شهید دکتر بهشتی به خصوص همسر مکرمه و فرزندان ایشان و آحاد جامعه دانشگاهیان و حوزویان به خصوص شاگردان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌‌نمایم. از درگاه خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و همجواری با شهدا به خصوص شهید بهشتی و برادر شهیدش و برای خانواده شریف ایشان و کلیه بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

سعید خطیب زاده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز